Veckans bästa


På volleybollplanen, egentligen appropå ingen ting..

[Tysken, på tyska..] -Hur kommer det sig att du pratar så bra svenska..?
[Jag] -Jag är svensk.
[tysken] -Va???! Men du snackar ju tyska...å engelska, spanska å franska... å pratar med hon från Norge där... *pekar*
[jag] -Haha, jo... men jag är svensk.. å de jag sa på franska var ju att jag INTE pratar franska...

De e inte lätt att vara kille ibland...
Men en doktor hade han lyckats läsa till sig på sina 27 år
                               när jag fått bilderna av moster kanske bild på honom dyker upp..



                        
                        Norge, Sverige & Luxemburg efter volleyn på Gran Canaria 2009-12-25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0